Hayatı sorgulamayan insanlardan nefret ediyorum. Ulan hayata dümdüz yaşamaya mı? geldiniz. Bir şeyleri sorgulayarak yaşamın amacını elde edebilirsiniz. Üstelik sorgulamak, düşünmek , hayal kurmak bedava. Lütfen biraz beyin fonksiyonlarınızı çalıştırın. Böyle sorgusuz sualsiz yaşamak yaşamak değil. İyiliği sorgula, kötülüğü sorgula, yaşamı sorgula, yani sorgulamanın sınırı yok...