Umut

Umut
@Sermestce
Kitaplara değil buraya molam “aut viam inveniam aut faciam.”
ve ben dudaklarımda aynı ıslık canımın sıkkınlığıyla cengediyorum
Sayfa 142·Kitabı okudu
Şiir
Reklam
yanlış bir yerlerdeyim yanlış tarihlerdeyim çok yanlışlı bir denklem eyvah şarâbi’deyim
Sayfa 135·Kitabı okudu
Şiir
Baştan beri herkes durulmamı bekledi nedense. Taşkınlığımda, ataklığımda hep bir sorumsuzluk belirtisi aradılar. İşte gün geldi, güvenilir, sorumlu olduğum kanıtlandı. Neye yarar ki artık? Neler pahasına. Gülünç.
Edebiyat
İnsan bütün bildiklerine rağmen, bütün bildiklerine karşı, her gün yeniden başlar.
Edebiyat
günün yirmidört saat olması çok saçma uyumak falan da gerekiyor
Sayfa 105·Kitabı okudu
Şiir
Reklam