Zoru kolay, uzağt yakın eden,
Karanlığı aydınlatan, acıyı hafifleten,
ölümü unutturup suçlan bağışlatan UMUT...
İyilik de kötülük de bulaşıcıdır, devamlılık gösterir.
Kötülerin içinde iyi olmak kadar, iyilerin içinde kötü olmak da
zordur.
İyiliklerin en güzeli UMUTTUR.
önce biz başlayalım düzeltmeye.
Sevmediklerimizi sevmeye,
Saymadıklanmızı saymaya,
Suçladıklanmızı bağışlamaya.
Belki bir gün kendimizi de bağışlam.
Dünya işte o zaman bizim düşlediğimiz gibi olur.
Bu düşün çok geç kalmaması dileğiyle....