Türkiye gerçekten sınıfsız bir toplumdu; sınıf yerine sınıf olmayan askerler ve başıbozuklar vardı. Adam olmak, ancak askere gitmekle olabilirdi. Hiçbir işe yaramaz, hayta oğulları için anababalar, ‘hele bir askere gitsin de adam olsun’ dileğinde bulunurlardı. Adam olmak yani başıbozukluktan kurtulmak için askere gitmek baş koşuldu. Ya kadınlar? Onlar adamdan sayılmazdı bile...