Tanıdığım en güzel insanlar, yenilgiyi , acıyı, mücadeleyi, kaybı yaşamış olan ve diplerden çıkış yolunu kendileri bulmuş romantik ve anarşist olan insanlardır. Bu kişiler yaşama karşı geliştirdikleri kendine has takdir, direniş, duyarlılık ve anlayışla; şefkat, nezaket, bilgelik ve derin sevgiden kaynaklanan bir ilgi ve sorumlulukla doludurlar. Güzel insanlar öylece ortaya çıkmazlar; onlar oluşurlar...
Elisabeth Kübler-Ross
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kadınlara ancak asalet ve şeref sahibi kimseler değer verir. Onları ancak kötü ve aşağılık kimseler hor görür." Hazret-i Muhammed (s.a.v.)
Anne olabilmenin kudretini bedeninden önce ruhunda taşıyan tüm kadınların günü kutlu olsun.
Bir gün değil her gün emek veren, emek vermenin zorundalığını maalesef ki toplumsal cinsiyet dayatmalarıyla iliklerine kadar hissetmesine rağmen anneliği bir dayatma olarak değil vijdanının bir getirisi olarak var eden tüm kadınların günü kutlu olsun.
Üstadın deyimiyle " Kadınlar insan biz insanoğluyuz" . Bu bilince sahip bir toplumda hakkettiğimiz değeri görebileceğimiz günlerin ümidiyle.