Sevda

Sevda
@Sevda_Demirbas
Ve sen gelmiyorsun, Çünkü gelmeye kendin ihtiyaç duyana kadar bekliyorsun... Franz Kafka 🍂
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Böyle mi olacaktı, insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey, aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?"
Sayfa 49·Kitabı okudu
"Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok."
Edebiyat
"kelimeler albayım, bazı anlamlara gelmiyor."
Sayfa 101·Kitabı okudu
"beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum, ben Van Gogh'un resmi değilim, öldükten sonra beni müzeye koyamazsınız."
Sayfa 316·Kitabı okudu