Sevda

Sevda
@Sevda_S
Delirmenin insanı yaşattığı söylenir; en azından bilinç kaybolduğu için daha az acı çekilir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Konuşmaya ve cevap vermeye layık bir insanla karşılaşamamak...
Bir defa, hatta bir de değil, iki defa zorla aşık olmayı bile istedim. Sebep hep can sıkıntısıydı baylar, hep can sıkıntısı.
"Adam bir yıl sonrasına hazırlanıyor, ama akşama varmadan öleceğini bilmiyor." diye düşündüm.
"Acizler için imkansız, Korkaklar için inanılmaz görünen şeyler Kahramanlar için idealdir." Mustafa Kemal Atatürk