Sevda

Sevda
@Sevda_S
Delirmenin insanı yaşattığı söylenir; en azından bilinç kaybolduğu için daha az acı çekilir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Konuşmaya ve cevap vermeye layık bir insanla karşılaşamamak...
Bir defa, hatta bir de değil, iki defa zorla aşık olmayı bile istedim. Sebep hep can sıkıntısıydı baylar, hep can sıkıntısı.
"Adam bir yıl sonrasına hazırlanıyor, ama akşama varmadan öleceğini bilmiyor." diye düşündüm.
"Görülecek, işitilecek, tadılacak, okunacak, yazılacak, yapılacak o kadar çok şey birikiyor ki, bundan sonra hayatımın bütün bunlara yetişmeyeceğinden korkuyorum."