Sevda Zorlu

Sevda Zorlu
@Sevdaaaaaaaaaa
Beni bende demen, bende değilem Bir ben var bende, benden içeri
En büyük devrim her şeye rağmen yaşamaktı. Gülmek ise her karanlığa şafaktı!
Sayfa 361 - Everest·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zaferin şekli yoktu ki. En büyük zafer vicdan rahatlığı değil miydi?
Sayfa 333 - Everest·Kitabı okudu
Bir an, sonsuza kadar zihinde yaşayacak bir duyguya rahim olabilir miydi?
Sayfa 327 - Everest·Kitabı okudu
Değer verdiklerimiz değil miydi " kendimizin" özü?
Sayfa 307 - Everest·Kitabı okudu

Sevda Zorlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
1 saatte okudu
·
2020 37. kitabı
Yusuf Atılgan
7.4/10 · 71,1bin okunma