Filmi ile bazı farklılıklar olsa da çok beğendim. Kaldıkları yurdun biraz uzağında bulunan kaçarak gittikleti bir mağarada ölü ozanların şiirlerini okuyan ve biraz da olsa istemeden yazıldıkları okulu unutmaya çalışan lise öğrencileri.. Hayatlarına güzel dokunuşlar yapan bir öğretmen..