Kitaptaki tasvirleri okurken insan kendisini hikayenin içinde yada film izler gibi hissediyor. Ama kitabın gerektiğinden biraz uzun olduğunu düşünüyorum. Bazı tasvirler okuyucuyu yoruyor. Ülkü ve Selimin aşkı şimdilerde yaşanabilecek türden bir aşk değil ama etkileyici.