Ben daha önce bu kadar kısa bu kadar faydalı bu kadar günümüzden bir kitap daha okumadım. Muhakkak vardır bana denk gelmemiştir. Ama başucu kitabı olması gereken bir kitap.. günlük kullandığımız onca kelimenin -adalet ,hadi , nasip,yuva ,düşle ,illa ,mutluluk,dünya, silkelen,gündoğumu.....- liste böyle uzayıp gidiyor. Gelişi güzel yerinde olsun diye kullandığımız bunca kelimenin ;ağırlığı ,anlam önceliğini ve altında yatan gerçek niyetini ancak bu kadar güzel anlatılırdı.
Tadı ve besin değerleri yerinde ama görünüşü bozuk olduğu için her yıl tonlarca sebze ve meyve çöpe atılıyor. Boyutu küçük olan portakallar, yamuk havuçlar, şekli bozuk limonlar , alıcı bulmuyor.
Kibrimiz bizi açlıktan öldürecek...
Duyduğumuza değil gördüğümüze inanıyoruz ya hani... Bazen gördüğümüzü de sorgulamamız bakış açımızı değiştirip bir de böyle bakmamız lazım bir bakmışsın, yarım gördüğün tam , tam gördüğün yarım olmuş...