Sevim Kum

Sevim Kum
@Sevim4717
ALLAH vermek istemeseydi İstemeyi nasip etmezdi.
Beklentilerimizi tekrar gözden geçireceğiz dostum , kocaman bir mutluluk peşinde koşmak yerine , küçük mutlulukları toplayıp biriktireceğiz. Böyle daha kolay olacak ..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Neyi nasıl ve niçin istediğimiz önemli
Ev mi yuva mı ? Herkes evin peşinde koşuyor. Daha iyisi , daha güzeli daha büyüğü , daha manzaralı, daha gösterişli olanı bizim olsun! Sahip olduğunda , onu yuvaya dönüştürebilirsen mutlu oluyorsun yoksa mekândan öteye gidemiyor. Ev, ona dokunduğunda, içinde yaşayanlara hak ettiği değeri verdiğinde , üzerine titrediğinde yuvaya dönüşür ve o zaman senin olur. Yoksa yeni bir ev alabilirsin hatta bir tane daha ve bir tane daha.... Ama yuvan hep bir tane olur , bir tane kalır...
İçimizde olanın ancak küçük bir kısmını yaşayabiliyorsak-gerisine ne oluyor?

Sevim Kum

, bir kitap okudu
8/10
·208 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
Okunma: 08 Nisan 2026 01:13
·
2026 17. kitabı
Georgi Gospodinov
7.9/10 · 14,6bin okunma
Bazı korkuları onları yok sayarak atlatıyoruz
Bir yerde , ağaçların arasına gizlenmiş bir guguk kuşu ötüyor , sesi hayati ve hafif. Korkacak bir şey yok..