Beklentilerimizi tekrar gözden geçireceğiz dostum , kocaman bir mutluluk peşinde koşmak yerine , küçük mutlulukları toplayıp biriktireceğiz. Böyle daha kolay olacak ..
Ev mi yuva mı ? Herkes evin peşinde koşuyor. Daha iyisi , daha güzeli daha büyüğü , daha manzaralı, daha gösterişli olanı bizim olsun! Sahip olduğunda , onu yuvaya dönüştürebilirsen mutlu oluyorsun yoksa mekândan öteye gidemiyor. Ev, ona dokunduğunda, içinde yaşayanlara hak ettiği değeri verdiğinde , üzerine titrediğinde yuvaya dönüşür ve o zaman senin olur. Yoksa yeni bir ev alabilirsin hatta bir tane daha ve bir tane daha....
Ama yuvan hep bir tane olur , bir tane kalır...