Sevim Kum

Sevim Kum
@Sevim4717
ALLAH vermek istemeseydi İstemeyi nasip etmezdi.
Bir yandan en mutlu, bir yandan en hüzünlü yıl. Mutluluk kısa sürer, tıpkı o bahar açıp solan nergisler ve fulyalar gibi. Hüzün, her şeyi boğan ve babamın onlardan kurtuluş yok dediği inatçı otlar gibi uzun süre kalır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yas aslında bencildir, terk edilmiş bir dünyada kendimiz için tuttuğumuz bir yastır. Ben onsuz nasıl yaşarım?
Evsiz yaşayamayan sadece insanlar değildir, evler de insanları olmadan yaşayamaz.
...... Kapıya kadar geçirilmek güzeldir...
Ertesi sabah ben de oraya doğru yola çıktım. Babamın beni arayıp yolların nasıl olduğunu sormadığı ve dikkatli sürmemi tembihlemediği ilk yolculuğum...