Sevim Kum

Sevim Kum
@Sevim4717
ALLAH vermek istemeseydi İstemeyi nasip etmezdi.
Ölümü anlamlandırmak...
Ölümden korkmamıza gerek yok. O varsa biz yokuz. Biz varsak o yoktur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdiye kadar Latincenin ölü bir dil olduğunu bilirdim. Şimdi onun ölümün dili olduğunu biliyorum. Ölüm latince konuşur.
Bazı gerçekler çok acı....
Elimizde en azından , anne ve babamızın ölümünü yalnızca bir kez yaşadığımıza dair tesellimiz kalıyor. Kendi ölümümüzden söz etmeye bile gerek yok. Onu bir kez bile yaşamayacağız..
Bazı Babalar
Her şeyin ötesinde , babam her yeri bir bahçeye , her evi de bir yuvaya dönüştürmeyi başarırdı...

Sevim Kum

, bir kitap okudu
7/10
·112 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2026 23:21
·
2026 16. kitabı
Nevâl El-Seddavi
8.3/10 · 26,4bin okunma