“Jonathan zevkten bir çığlık attı. Bu dünyayı terk ettiğinden beri çıkardığı ilk sesti: ‘BAŞARDIM!’
‘Tabii ki başardın Jon,’ dedi Chiang. ‘Eğer ne yaptığını iyi biliyorsan her zaman başarırsın. Başarmak için ne yaptığını bilmek gerek. Şimdi kontrolünü sağlama konusuna...”
Kitapta Jonathan da, öğretmeni Chiang da iyi bir öğretmen. Günümüzde ortaokulda bu kitap okutulmaya zorlanıyor. Ancak öğrencilerin çoğu okumuyor, okusa da anlamıyor. Bence bu kitap öğrencilerden ziyade öğretmenlerin anlayıp, yaşatması gereken bir kitap. İşte o zaman daha faydalı olacağına inanıyorum !