Şeyda Geçgel

Şeyda Geçgel
@Seyda_gcgl
"İnsan hiçbir şeye alışmamalı..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anladım ki bu yalan dünyadır; anladım ki evliya da olsa alan dünyadır. Kaçanın kurtulamadığı, şahin de olsa kanatları kıran dünyadır. Sevdiklerimizi alıp bizi ağlatan, hz. Süleyman da olsa tahtları viran eden dünyadır.
Aradığını başkasında değil kendinde ara. Yıldızı da güneşi de kendinde ara. Yıldızı hissettiğinde güneşe yürü. Her ne ki vuku bulur, sendendir. Yalnız güzellikler değil çirkinlikler de sendendir.
Roman
Kim bilir yarınlar bize neler getirecek, bizden neleri alıp götürecek...
Bu dünyada kimseye güvenme. Güvenip de tutunduğun dallar elinde kalmasın sonra.