Yavaş yavaş edebiyat dünyası hakkında bir şeyler öğrendim. Yapılar, standartlar, özellikler, gelenekler, detaylar hakkında fikir sahibi oldum. En önemlisi, edebiyatın eşsizliği, güzelliği ve büyüleyiciliği hakkında bir şeyler öğrendim. Edebiyatı, insanın düşünce ve ideallerinin tapınağı olarak görmeye başladım. Kötüsünden iyisine, tarihçisinden büyük düşürüne, sırf zihinleriyle yazanlardan kalbini ve ruhunu kullanarak yazanlara kadar farklı beyinlerden oluşmuş bir tapınaktı.