Efsaneler ve Lanetler bittii. Seriye çok güzel başlamıştık ve benim ilk fantastik seri kitabımdı. 3. kitapta çok fazla ojumama isteğim gelsede 4. kitapta gerçekten düzeldi. Daha şimdiden boşluk hissetmeye başladımmm. Duygulandım ya gerçekten güzel bir seriydi. Seri hakkında konuşabiliriz diye de post yazmak istediimm.
Ya bir tek yaptığım tbr ye uyamayan ben miyim. O kadar liste hazırladım ama her seferinde başka kitaplar okumak istiyorum. Listeye çok az uyabiliyorum. Ay başında okumak istediklerimle ay sonunun alakası yok çoğu zaman. Bi ben mi böyleyim yaa??