SeyNurDem

SeyNurDem
@Seynurdem
Ah bu rüzgar, bu üşüten yalnızlık..
Reklam
Mazi daima mevcuttur.Kendimiz olarak yaşayabilmek için, onunla her an hesaplaşmaya ve anlaşmaya mecburuz.
Geçip gitmiş olsa da zaman; gitmiyor kalbimizden o güzel çocukluk yıllarından geriye kalan.
Ne yapalım insan kısım kısım, yer damar damar.