SeyNurDem

SeyNurDem
@Seynurdem
Bir hayal bile olsa, şu sönük hayatımıza bir miktar ışıltı düşsün.
Reklam
İnsanların, evlerin, zarfı açılmamış mektupların iç yüzünü nasıl bilebiliriz ki?
Kimi neşeyle, kimi acıyla beslenir.
Güzellik uzun konuşmaya gelmiyor hiç.
Canım ne kadar acıyorsa sözüm o kadar üşüyor.Sana bir nefes olamayan şiirden de geçtim.