Ortak bir yaşam karşılıklı çabayı ve fedakarlığı gerektirir. Eşimiz olsun, sevgilimiz olsun, biriyle beraber olduğumuzda onun önceliklerini de gözetmek zorundayız."Şimdi senin hayatında valnız ben varım, ben olmalıyım" diyemeyiz kimseye. Zaten bu gerçekçi de değil. Düşünün, herkes bir ilişkiye geçmişini, arkadaşlıklarını, dostluklarını, akrabalarını da taşır. Kimseye, kapının önünde ayaklarını paspasa siler gibi, "Benden öncesini eşikte bırakıp gel diyemeyiz. Önemli olan, ilişkinin taraflarının birbirlerini gözeterek bir denge kurmasıdır.