Psikolojiyle ilginenen ilgilenmeyen çoğu kişi okuduğu, tavsiye ettiği o kitap. Depremden hemen 10 gün sonra okumuştum. Başka bir zaman okusam belki aynı hisleri vermeyecekti. Viktor ağabeyle çok rahat empati kurdum ki kendisiyle empati kurması imkansız bir durumdayken. Ama onun yaşadığı nasıl ki bin yılda bir olursa bizim yaşadığımızda tarihte ilk kez olan bir olaydı.