"Bunu okulda mı öğrendin?"
"Orada bir şey öğrendiğimiz yok... Bir okul öğretmeniyle gerçek bir filozof arasındaki fark, öğretmenin çok şey bildiğini sanıp bunu durmadan öğrencilerinin kafasına sokmaya çalışmasıdır. Oysa filozof öğrencileriyle birlikte her şeyin temeline inmeye çalışır"
Serenad kitabından hemen sonra okudum ve aynı tutkuyu alamadım. Buradaki siyasal kurgunun yeterince başarılı olduğunu düşünmüyorum. Baktığınızda oldukça kısa bir kitap, yine de okutuyor kendini. Birkaç tatlı detay dışında, ortalama bir eser.