"İnsanlar birbirlerini tanımanın ne kadar güç olduğunu bildikleri için bu zahmetli işe teşebbüs etmektense, körler gibi rastgele dolaşmayı ve ancak çarpıştıkça birbirlerinin mevcudiyetinden haberdar olmayı tercih ediyorlar."
Çok kısa, güzel bir kitap. İşlenen bir cinayet üzerinden sınıf ayrımı, cinsiyetçilik ve toplumsal sınırlar gösteriliyor. Aynı zamanda yazar kendimize bazı sorular sormamızı istiyor, "Bir toplumda şiddetin yeri nedir ?" gibi. Olay örgüsü dağınık bir şekilde anlatılıyor, bu yüzden ara verip 'sonra okurum' olmuyormuş, olursa da 'sonra' en başından okumak zorunda kalınıyormuş.