Şəhla Mustafa

Şəhla Mustafa
Mən xoşxbəxt bir kəpənəyəm, Yaşasam da,ölsəm də.
Reklam
Kendimizi hep tek kişi olarak değerlendirme eğilimindeyiz. Halbuki fiziken ve zihnen tek olsak da içimizde iki parça var, sağlıklı ben ve sağlıksız ben. Bu iki ben, her insanın içinde mevcuttur. Ama eğer sağlıksız "ben" in sesi daha çok çıkıyorsa, seni o yönetiyorsa, diğer tarafın ezilir, aşağılanır ve ihtiyacı olan ruhsal besinleri karşılayamaz.

Şəhla Mustafa

, bir kitap okudu
6/10
·230 syf.·
8 günde okudu
·
Okunma: 18 Kasım 2020 16:57
·
2020 2. kitabı
Robin Sharma
8.1/10 · 23,7bin okunma

Şəhla Mustafa

, bir kitabı yarım bıraktı
Nouman Ali Khan
9/10 · 12,3bin okunma