M

M
@ShelbyRS
Son bir dilek daha...
"Her yolculuk bir kader birliğidir ama insanlar bunu bilmiyor."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatta hiçbir şey, uğrunda ölmek için istenmez. Her şey yaşamamız için olmalıdır.
Adamakıllı öldürmek isteyen, güler. ‘Öfkeyle değil, gülmeyle öldürülür kişi.
Yaşam bana şu sırrını verdi : "Bak, ben kendini daima yenmeye mecbur olanım.!"
İnsan istediği şeye inanır ve gerçekleşmesini umut eder.