Şeyma R.GZN...
Takip Et
Şeyma R.GZN...
@Shimo
Sıkı Okur
Zevkle yazdığım, keyifle okunduğunu bildiğim üç adet kitabım var.
instagram.com/lotus.seymar.go...
Röportaj:
malatyacagdas.com/ege-inci-nin-ya...
...
daha fazla
Yazar
Üniversite
14 Eylül 1976
2145 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitaplar
Discipline Is Destiny
Ryan Holiday
How to Remember Names and Faces
211/24. sayfa · Dale Carnegie
The Great Gatsby
F. Scott Fitzgerald
Duygusal Eğitim
Gustave Flaubert
Tanrısız Gençlik
Ödön Von Horvath
Söyleme Bilmesinler
Şermin Yaşar
Kızıl Soruşturma
Arthur Conan Doyle
686
Kitap
5,8bin
Takip edilen
6,3bin
Takipçi
330
İnceleme
4.108
Alıntı
2.006
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Mikail Balcı
@Ogretmen_Okur
·
Haydi hep birlikte destekleyelim... /LİSTE GÜNCELLENMİŞTİR!
Uygulamayı kullanan
ve kitabını büyük keyifle okuduğum yazarları sizlerle paylaşmak istedim. Hep istemiyor muyduk kitabını okuduğumuz yazarlarla muhabbet edebilmeyi!
Okuyalım, okutalım, hep bizimle olsunlar
❗️
Kalenin Kartalı
Mesut Hayat
▶️
#289630680
Dalgınlığıma Geldi Hayat
Ahmet Şefik VEFA
▶️
#285008501
Fötr Şapkalı Mezar
Bahtiyar Gül
▶️
#282898144
Ağaç İncir Kuşu
Serap Tiryaki
▶️
#298627932
Camlı Teras
Serap Tiryaki
▶️
#276183820
Azra Memleket Turunda
Dilek Çolakoğlu
▶️
#284456221
Hazan Mevsimi
Dilek Çolakoğlu
▶️
#269341315
Kimse Kalmadığında Bunu Hatırla
...
daha fazla
Şeyma R.GZN...
Bir insan nasıl bu kadar cömert ve ışıl ışıl bir ruha sahip olabilir diye düşünmek isterseniz. Mikail Balcı hocamı hatırlasın herkes. Bir selamın bile menfaate istinaden verildiği bir dünyada, menfaatsiz var olan bir insandır kendisi. Ben öncelikle kitabımı okuduğu için ve varlığı için, hayata dair umut verdiği için teşekkür ederim Mikail Balcı hocama. Yüreğiniz hiç incinmesin. Beni okuyan herkese iyi gelmeyi umarım. Gerisi laf ❤️
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Şeyma R.GZN...
@Shimo
·
§ "Hayatta kolay olan her şey, daha az ilgi çekici hale geliyor." §
Sayfa 85 - Tuhaf
·
Kitabı okudu
Tarih-Araştırma
Yaşadım Demek İçin Ne Yapmalı?
Muazzez İlmiye Çığ
uğur bey isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Daha kolay hale getirmek, alan açmak mantıklı ama ne için. Aslında İlmiye hoca demek istiyor ki, emek verilen kavramlar daha değerli olur demek istiyor. Örnek verecek olsam, bir kişiye uzaktan aşık olmak mı, bir çok tuhaf huyunu bildiğin haline değer vermek ve sevmek mi? Gibi. Kolay lokma peşinde koşmayın 😁 Cepte keklik olmayın 😁😁😁
Şeyma R.GZN...
@Shimo
·
Kendime not! Yazıyı hak eden bir alıntı
§ "Başarılı olmak isteyen kişi en az kendisine duyulmasını istediği kadar, işine saygı duyacak." §
Sayfa 47 - Tuhaf
·
Kitabı okudu
Alıntı
Yaşadım Demek İçin Ne Yapmalı?
Muazzez İlmiye Çığ
uğur bey isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
uğur bey
Bu çocukların durumu zor, evdekiler onlara gereksiz bir özgüven ve saçma akillarla hayata saldılar. İlişkileri yok, yaşam deneyimleri yok, ama cüret çok. Hepsi pilot olmak istiyor. Bu sene Yks de derece yapan onlarca çocukla konuştum. Hepsi pilot olacakmış. Niye çünkü çok para kazanacaklar mış. Zor, işleri zor. Gerçekçi değil hedefleri, şimdiden gökte uçuyorlar evdekiler yüzünden. Evde çürümeye devam, yapacak bir şey yok. Tercihler...
Takip Önerileri
Şeyma R.GZN...
@Shimo
·
Kendime not! Yazıyı hak eden bir alıntı
§ "Başarılı olmak isteyen kişi en az kendisine duyulmasını istediği kadar, işine saygı duyacak." §
Sayfa 47 - Tuhaf
·
Kitabı okudu
Alıntı
Yaşadım Demek İçin Ne Yapmalı?
Muazzez İlmiye Çığ
uğur bey isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
uğur bey
Kesinlikle böyleler. Çok para kazanalım ama calismayalim. Yoh ya 😅 Öğrenecekler biraz bedeli olacak. Muhakkak öğrenecekler :)
Şeyma R.GZN...
@Shimo
·
Kendime not! Yazıyı hak eden bir alıntı
§ "Başarılı olmak isteyen kişi en az kendisine duyulmasını istediği kadar, işine saygı duyacak." §
Sayfa 47 - Tuhaf
·
Kitabı okudu
Alıntı
Yaşadım Demek İçin Ne Yapmalı?
Muazzez İlmiye Çığ
uğur bey isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Çok doğru katki. Teşekkür ederim ilaveniz icin. Ben şöyle anladim. Hani tanıdıklar aracılığıyla girilen işler var ya, eş dostla yapılan ve başarılı hissettirmeyen işler. Onları hatırlamak lazım. Yani demek istiyorum ki, başarı istiyorsak elimizden geleni yapacağız, liyakatli olacak. Gerisi kandırmaca sanki...
Geri
İleri