Şeyma R.GZN...

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Konuşacak kimse bulamadıkları için kaç kişinin yazar olduğuna ve bu yüzden kaç kitap yazılmış olduğuna şöyle bir bakarsak, kitapçıların yalnız insanlar için gidilebilecek en iyi yer olduğunu anlarız.”
1000Kitap
Şeyma R.GZN...
Kitap yazanlar kitap okusa bizim memlekette, dünyada kitap okuma birincisi oluruz diyelim mi :) 😁
Organik bağlar...
Bir organik ilişki yaşamak nasıldır? Menfaat olmadan, beklenti içine girmeden sadece sesini duymak, nasıl olduğunu bilmek istediğiniz insan varsa çevrenizde, ya da daha güzeli, sadece sizinle yarattığı bağ için emek veren iliskileriniz varsa budur organik bağ. Selama selam, kahveye kahve, yemeğe yemek almak ya da vermek gibi degil. İçinizden geldiği için değer verdiğiniz, hesapsız değer gördüğünüz bir bağdan bahsediyorum. Yok mu? O halde ilişki kuruş şeklimizde bir sorun var demektir. Tamahkâr sevmeler, beklenti ile süslenmiş ilişkilerimiz var demektir. Hep sevilmek istiyor günümüz insanı, sevmeden sevilmek, çalışmadan para kazanmak, saygıyı hak etmeden saygı duyulmak istiyor. Hayat, ilişkiler ve en çok da saygı hak edilir. Menfaate istinaden gösterilen her duygu ticarettir. Bukowski'yi analım: "Bazen paralar evlenir, bazen hırslar, korkular... bazen yalnızlıklar ya da bazen makamlar... Ancak dünya üzerinde çok nadiren aşıkların evlendiği de olur ...” Charles Bukowski Konu elbette evlilik değil, konu emek verdiğimiz her şey❤️ Keyifli vakitler dilerim, en organiğinden...
1000Kitap
FATOŞ isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Mis mis daha ne olsun ❤️🥰