Şeyma R.GZN...

Menfaatsevergilleri sevmezük :D
§ "Olmak kavramında ise sahip olunan şeylerin kaybedileceğinden doğan endişe ve korku yoktur olduğum gibiysem ve kişiliğim olmak tarafından belirleniyorsa kimse benden bunu alamaz ve kişiliğimin yıkılması tehlikesi de doğmaz." § Kendin olmak, kendiliğine rağmen sevilmek, sayılmak zordur. Çok sık görünmemekle beraber, kendini bilen insana şahit olmak bile öğreticidir, tabii ki öğrenmek isteyene. Fromm okumak hep güzeldir. Bonne nuit :)
Psikoloji
Şeyma R.GZN...
seymareyhangozen.com/blog?202503312028
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖