§
"Olmak kavramında ise sahip olunan şeylerin kaybedileceğinden doğan endişe ve korku yoktur olduğum gibiysem ve kişiliğim olmak tarafından belirleniyorsa kimse benden bunu alamaz ve kişiliğimin yıkılması tehlikesi de doğmaz."
§
Kendin olmak, kendiliğine rağmen sevilmek, sayılmak zordur. Çok sık görünmemekle beraber, kendini bilen insana şahit olmak bile öğreticidir, tabii ki öğrenmek isteyene.
Fromm okumak hep güzeldir.
Bonne nuit :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖