Canan Akkaya

Canan Akkaya
@Sidelyasi
İyi Bilirdik..
Kimse senin nelerle başa çıkmaya çalıştığını, neleri yendiğini, yenemediğini, kimlerin yanında olmak istediğini, nelerin başını ağrıttığını, neler hissettiğini,neleri hissetmekten korktuğunu, içini, senden daha iyi bilemez. O yüzden dik yürü hep. Kendine sadece kendin lazımsın. Sabahattin Ali
1000Kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Yaş kemale erince bir bakıyorsun ki, eskisi kadar takmıyorsun bazı şeyleri. Mesela, eskisi kadar özlemiyorsun kimseyi. Ve kendine ziyan etmiyorsun geceleri. Çaya biraz daha fazla düşkün oluyorsun,ya da kahveyi biraz daha fazla içiyorsun. Çünkü artık öğreniyorsun ki, kimse senin gibi ince düşünmüyor. Kimse Kimseye Verdiği Değeri Görmüyor, Yani Kimse, kimse için ölmüyor. Ya da ne bileyim işte, kimse gecenin bir yarısı tatlı uykularını senin için bölmüyor. Yani kimse senin gibi üzülmüyor. Unutma ki! Hangi duyguyu besliyorsan, içinde sadece o büyüyor…Hadi artık, lütfen hayatı biraz da kendin için yaşa.Çünkü ne gidiyorsa, ömründen gidiyor…
1000Kitap
Sarılmak çok başka bir şey değil mi ? Mesela ben sarılmaya aşığımdır. Mutlu oldukça insanlara sarılmayı çok severim. Sarıldıkça dahada mutlu olurum. Ama sana sarılmak,ne bileyim böyle cennet gibi bir şey. Sanki bana her an sarılsan hiç bıkmayacakmışım gibi geliyor. Sana sarılınca kendimi aylar sonra evime dönmüş gibi hissediyorum. Dedim ya işte cennet gibi. Bana öyle güzel sarılıyorsun ki dizlerim titriyor,binlerce kez daha bağlanıyorum sana. Hep sarılsan hiç bırakmasan olur mu ? Hiç bırakmasak olur mu ? Bence olur. Bence çokta güzel olur. Her istediğimde sana sarılabilsem,kokunu içime çekebilsem. Beni nefessiz bırakacak kadar sıkı sıkı sarılsan bana. İçine sokarcasına sarılsan. Sonrada 'ben sana sarılmaya,seni öpmeye doyamıyorum ya' desen. Ben de seni tekrar tekrar sevsem. çok mutlu olsak. Olmaz mı ? ❣️
- Neden hiç mutlu değilsin zeze ? - Neden mutlu olmalıyım ? - Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. - İyi ki bir defa geliyoruz portuga. - Neden ? - İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
İnsan ve Duygular
“Istıraptan korkmamanın tek ilâcı ıstıraptır.Bu ateşi o ateş söndürür.”
Sayfa 108·Kitabı okudu
Alıntı