Sinem

Bazen işi oluruna bırakmak, ilişmemek daha iyidir.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Çünkü hayat, yaşamakla olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Alıntı
Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir.
Sayfa 216·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
İnsanoğlu çiğ süt emmiştir. Her kötülüğü yapar, her iyiliği de yaptığı gibi.
Sayfa 178·Kitabı okudu
Alıntı
Açlık, zorluk ve hayal kırıklığı hayatın değişmeyen yasalarıydı.
Sayfa 130·Kitabı okudu
Alıntı