sisi sis

“Kimse yasa çıkarmadı.Öylece kendiliğinden oluverdi.İnsanlar kendi kendilerini salaklığa mahkum edip kendi kendilerini sansürlediklerinde devlet kamuoyunun sadece sabun köpüğü okumasının kendi avantajına olduğunu fark etti ve bu durumu kalıcı kılmak için işe girişti. Gazeteler zaten daha 1950 lerde can çekişmeye başlamıştı 2000’lere gelindiğinde tam anlamı ile öldüler dolayısıyla hükümet gazeteleri yasakladığında kimsenin umrunda olmadı zaten kimse gazete okumak istemiyordu. Dünya yarım insanlarla dolu. Nasıl mutlu olacaklarını bilmiyorlar çünkü ne nasıl çalışacaklarını ne de nasıl dinleneceklerini biliyorlar”.
Sayfa 229·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
“Karanlıktan, gelecekten, geçmişten, şimdiden, kendinden ve kendi gölgesinden korkan ezici bir çoğunluk da vardı hep”
Sayfa 119·Kitabı okudu
Felsefe
YARADANI MI SEVMEK, YARATILANI MI SEVMEK KOLAY?
“Kusursuzdur ya Allah O’nu sevmek kolaydır. Zor olan hatasıyla sevabıyla fani insanları sevmektir. Unutma ki kişi bir şeyi ancak sevdiği ölçüde bilebilir. Demek ki hakikaten kucaklamadan ötekini, Yaradan’ dan ötürü yaratılanı sevmeden ne layıkıyla bilebilir, ne layıkıyla sevebilirsin.”
Din