"Sen asık suratlı ve aksi olmayı göze alabilirsin ve insanlar bunun için sana hayranlık duyacaktır. Gelgelelim kadınlar için kurallar farklıdır. Ciddiye alınmak ama şirret biri gibi görülmemek için bu mükemmel dengeyi kurmak zorundalar. Ki bu daimi bir çaba gerektirir. İnsanlar köpekbalıklarıyla çalışmak istemez... "
Belki de kadın olmanın iyi tarafı bile yoktur. Çünkü ne zaman biraz olsun duygularımızı açık etsek bir anda histerik oluruz. Ama onları içimize atıp da erkek arkadaşımızın ilgisine ihtiyaç duymadığımızı gösterdiğimizde de kalpsiz sürtüğün teki olarak yaftalanırız.