Buddy'nin o soruyu soruşunu canlandırıyordum kafamda: "Şiir nedir Esther, biliyor musun? "
"Hayır, nedir? " diyordum.
"Bir parça toz. "
Sonra, tam o gülümseyip gururlanmaya başlarken, "Senin kesip biçtiğin kadavralar da öyle, " diyordum. "Tedavi ettiğini sandığın insanlar da. Toz ne kadar tozsa onlar da o kadar toz. Sanırım iyi bir şiir o insanların yüzünün toplamından çok daha uzun yaşar. "
İnsanların seni anlamaması, yanlış olduğun anlamına gelmez. Sen insanların güvenebileceği birisin. Gerçekten hem de. Ve bu seni soğuk ya da sıkıcı biri yapmaz. Seni sadece daha çok sen yapar...