Simge

Simge
@Simgeetncr
Aklıma ne eserse okurum.
Türk Tarihi ile ilgili PDF kitaplar
Türk Tarihi ile ilgili kitapların bulunduğu arşivin linki: mega.nz/folder/Z9oSTJiY... "Türklerin övünülecek bir tarihleri vardır. Tarih bilirseniz ancak o zaman 'Ne mutlu Türk'üm!' sloganının bir manası vardır." Halil İnalcık
Tarih
Poyraz isimli okura yanıt verildi
Simge
Poyraz geçmiş olsun, çok faydalandığım bir arşivdi, ellerine sağlık :(
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Türk Tarihi ile ilgili PDF kitaplar
Türk Tarihi ile ilgili kitapların bulunduğu arşivin linki: mega.nz/folder/Z9oSTJiY... "Türklerin övünülecek bir tarihleri vardır. Tarih bilirseniz ancak o zaman 'Ne mutlu Türk'üm!' sloganının bir manası vardır." Halil İnalcık
Tarih
Poyraz isimli okura yanıt verildi
Simge
Merhaba, iki gonderideki mega linklerini actigimda klasör boş diyor, normal mi? Daha önce bu destansı arşive erişebildiğimi hatırlıyorum da :(

Simge

, bir kitap okudu
10/10
·208 syf.··
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2024 23. kitabı
Tatsuki Fujimoto
8.8/10 · 36 okunma
sedran isimli okura yanıt verildi
Simge
sedran tavsiye için teşekkür ederim, okuyacağım.

Simge

, bir kitap okudu
10/10
·208 syf.··
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2024 23. kitabı
Tatsuki Fujimoto
8.8/10 · 36 okunma
sedran isimli okura yanıt verildi
Simge
Katılıyorum, sadece din ve toplum olgusunu işleyiş şekli bile FP'ın en iyi işi olması için yeterli benim gözümde. Realistten fantastiğe ileri geri geçiş de zaten orada oluyor. Böyle fantastik bir dünya, karakterler ve olay örgüsünün içinde pekala bizim de anlayabileceğimiz, kendi hayatımız, hissettiklerimiz ve halihazırda içinde yaşadığımız toplumla bağdaştırabiliyor olmamız realiteyle bağlantısını koruyarak çok ayrı bir noktaya taşıyor. Zaten Fujimoto'nun mangalarının hep normal bildiğimiz dünyadan başlayıp da üstüne fantastik elementler ekleyerek gitmesi bence etkileyici kısmı. Ya normal işleyişinde devam eden dünyada doğaüstü bir olay oluyor ya da bildiğimiz dünya tamamen doğaüstü ile tanışıyor ama bunu kullanış tarzı hep aynı. Bu yüzden Eri'deki "belki de biraz fantaziye ihtiyaç vardır" lafının ben kendiyle ve kendi işleriyle alakalı olduğunu da düşünüyorum. Otobiyografik roman gibi ama manga :) Eri'nin vampir olup olmadığını bence bilmek mümkün değil, güzel olan kısmı da orası zaten. Ya içindeki eksikliği biraz fantaziyle kapatan bir film ya da gerçekten kendine bırakabilmek için kendinin filmini çektiren bir ölümsüzün filmi. Her türlü paneller film karelerinden oluştuğu için bence tam olarak bilmek imkansız. Büyümüş haliyle Eri'nin yanından ayrılırken çıkışta yine o fantastik patlama oluyor. Yani artık kamerayla çekilmediğini düşündüğün panelde de fantastik bir şey olabiliyor bu da neyin kamera görüntüsü ve edit neyin gerçek olduğunu anlamayı güçleştiriyor. Büyük haliyle Eri'nin yan yana geldiği paneller var ama pekala Eri'yi hala genç gösterebilecek edit de olabilir çünkü küçüklük görüntüleri gibi çok yakın durdukları görüntüler değil. O yüzden Eri'nin ölümsüz olarak genç kalmış olma ihtimali de en az sondaki genç halinin edit eseri filme yıllar sonra yapılan bir ekleme olması kadar muhtemel benim gözümde. Gerçekten çok ilginç bir oneshot, bu kadar kısa sürede böyle bir yolu izlemesi ve bu sona bağlanması hiç beklemediğim bir şeydi.