Üzerine birçok kitap bitirdim ancak hala mavi sürgünün etkisindeyim . Bu zamana kadar okumadığıma hayıflanıyorum . Halikarnas Balıkçısı'nın betimlemelerine kendini kaptırmamak mümkün değil . Bi gün tekrar okuyacağım
İnsanlar doğayı yeniyoruz diye daha büyük bir sevinç ve mutluluk peşine düşmüşlerdi. Kimdir yaradılışı yenen? İnsan beyni mi? O da yaradılışın bir yaratığıdır.
Kimin haddine düşmüş vakti öldürmek! Vakit onu yaşatmayı bilmeyenleri öldürür; bitkileri, insanları, imparatorlukları, medeniyetleri, devirleri hep yok eder