Sinan ÇAM

Sinan ÇAM
@Sinanncam
İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı
Önlisans
Eskişehir
Eskişehir
72 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ayaktakımı Arasında
10/10
·126 syf.··
Beğendi
·
2021 34. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 01 Ekim 2021 16:06
Maksim Gorki’nin 19. yüzyılda Rusya’da yaşanan ekonomik kriz zamanında yazmış olduğu gerçekçi ve bir o kadar da evrensel olan kitabı... Maddi ve manevi yönden dibe vuran insanların yaşama ya da var olma savaşı... Kitap oyun türüyle yazılmış, mevcut durum ve yaşanılanlar düşünülünce kitaptaki karakterlerin isim ve özellikleri üzerinde fazla durulmamış zira her şeyini kaybeden insanlar için bunlar birer fazlalık. Bir çok kesimden insanın (köylü ve işçi) bir arada yaşadıkları döneme odaklanan ve farklı dünya görüşünde olan karakterlerin çatışmalarını irdeleyen yazarımız; bu çatışmaları gördüğü gerçeklere dayandırır. Toplum, hayalet bir sınıf yaratmıştır ve onları dibe doğru itmeye devam etmiştir. Gerçekten etkileyici güzel bir kitaptı oyun okumayı sevdiğimden çok kısa sürede okumayı tamamladım. Umarım siz de beğenirsiniz. Keyifli okumalar. Ayaktakımı Arasında Maksim Gorki
Edebiyat
Ayaktakımı ArasındaMaksim Gorki · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20222,543 okunma

Sinan ÇAM

, bir kitap okudu
10/10
·126 syf.··
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2021 34. kitabı
Maksim Gorki
8/10 · 2.543 okunma
Ayaktakımı Arasında
Burada adın yok; adını kaybetmek ne utanç vericidir bilir misin ? Köpeklerin bile adları varken... Adın yoksa insan da olamazsın...
Sayfa 68 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, Aktör·Kitabı okudu
Edebiyat
Gömülü Şamdan
10/10
·120 syf.··
Beğendi
·
2021 33. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 27 Eylül 2021 21:37
Bir arayışın hikayesi... Süleyman’ın tapınağından çıkan Musa’ ya ait olan yedi kollu şamdan Menora.. Evet severek, keyifle okuduğum Stefan Zweig’ın bir eseri daha Gömülü Şamdan. Baştan sona bir çırpıda okuyabileceğiniz bir eser. İtiraf etmek isterim ki finalini aynı Zweig gibi düşündüm. (Bu da beni en sevdiğim yazar gibi düşünme lütfuna eriştirdi en azından böyle düşünmek istiyorum :) ) Beklediğim bir sondu ama dediğim gibi başından sonuna anlatılan olaylar o kadar iyi betimlenilmiş ki ben orada o anları yaşadığımı hissettim. Başta da dedim ya bir arayışın hikayesi umarım hayatınızda eksik olanları bulacağınız bir yolculuğa çıkarsınız sizde ve belki de ulaşmaktan çok o yolun güzelliği sizi sarhoş eder... Naçizane, kendimi kaybettiğim bir gün çıktığım yolda, yazmış olduğum küçük şiirimle bitireyim sözlerimi. YOL Yol muydu güzel olan Yoksa varmak mı sonuna ? Ne yoldu güzel olan, ne sondu Çıkmakdı o yola asıl olan. Çünkü ne yolu bilebilir insan Ne sonu. Sevgilerimle. Keyifli okumalar. Gömülü Şamdan Stefan Zweig
Edebiyat
Gömülü ŞamdanStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202217,9bin okunma