Yazara ait okuduğum ilk kitap. Tatil haftasına denk gelmesi nedeniyle önce karakterler arasında kayboldum. Ancak zamanla hikayenin akışına kendimi öyle kaptırdım ki, kim kimdir kafamda onlarca tahmin dönüp durdu. Sonunun da böyle olacağını hissetmiştim, yine de ona rağmen gerçekten benim için etkileyici bir final oldu. Şimdi yazara ait "Son Bakış" ile devam edeceğim.