Koşturmacadan uzaklaşmak, olağan hayatın içinde kaybolmuş kendi kayıp ruhumuza kavuşmak mümkün mü? Peki ya iş hayatının bizi soktuğu o girdaptan kurtulmak mümkün mü? Ya da kendimizi başka bir hikayeye taşıyabiliriz miyiz? Güzel sonları severim, başka bir hayat mümkün..