"Oysa bahardı gelen
Ağaçlar çiçek açmıştı
Bu en güzeliydi mevsimlerin
Sen olsaydın
Bahçeler dolup taşacaktı hazdan
Her doğan günün
Ayrı bir değeri olacaktı seninle
Bakışlarının değdiği her şey
Bambaşka bir anlam kazanacaktı
Pırıl pırıl bir güneşin altında
Kıyılar boyunca uzanacaktı güzelliğin Gitmeseydin"