Düşen sütyen askın yok.Canını acıtan ağda, cımbız yok.Duştan sonra saatlerce uğraşacağın saçın yok.Karnında taşıyacağın bebek yok.Sancısını çekeceğin reglin yok.Cinsel ilişkiye girsen kaybedeceğin hiçbirşey yok.Tek başına gece dışarı çıksan laf atacak kimse yok.Şort giysen bakacak insan yok...
Altı üstü adam olacaksın.Onu da olamıyorsan geber daha iyi.
Okan BAYULGEN
' Siz, adaletsizliğin insanısınız, dünyada da bu denli nefret edebileceğim hiçbir şey yok. Eskiden yalnızca bir tutkuydu, şimdi nedenlerini de biliyorum. Sizinle dövüşüyorum, çünkü mantığınız da yüreğiniz kadar suçlu '
Albert Camus