Çok doğru! Zorbalık toplumsal kurguların işidir,onları temsil eden insanların değil.Onlar yalnızca,deyim yerindeyse kurguların bize zorbalık uygulamak için kullandığı araçlardır.Tıpkı bıçağın katilin kullanabileceği bir araç olması gibi.Ve siz elbette bıçakları ortadan kaldırarak katilleri yok edebileceğinize inanmıyorsunuz...Bakın ,tüm dünyadaki sermaya sahibi büyük para babalarını değil sermayenin kendisini yok etseniz,hiç para babası kalır mı?
Kadın düşmanlarının kadınları nasıl aptal yerine koyduklarını anlamaya başlamıştım.Kadın düşmanları Tanrı gibiydiler:İncitilemez ve tepeden tırnağa güçlü.Yeryüzüne iniyor ve sonrada gözden kayboluveriyorlardı.Onları ele geçirmek olanaksızdı.
"Insanın belli başlı iki günahı var, öbürleri bunlardan çıkar : sabırsızlık ve kayıtsızlık. Sabırsızlıktan Cennetten kovuldular, kayıtsızlıktan geri dönmüyorlar. Ancak belki de belli başlı sadece bir günah var: sabırsızlık... Sabırsızlıktan kovulmuşlardı sabırsızlıktan geri dönmüyorlar"
Sonra da evin arka kapasından içeri girdim; her adımımı yeniden test etmiştim çünkü artık bir tabanca ve artı, içinde kaç mermi varsa o kadar daha ağırdım...