Skylight

Skylight
@Skylightsdaily
Should i kill myself,or have a cup of coffee ˚⋆𐙚。 𖦹.ᡣ𐭩˚────୨ৎ──── siirde anlam aramak,bulbulu eti icin oldurmeye benzer
"zaten hayatımız tamamen zannetmekten ibaret değil midir?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kitabın başındaki gazel,kitapta en beğendiğim şiir oldu ;)
Derd-i aşkı gayrıdan sorma ne bilsin çekmeyen Ânı yine âşık-ı nalana söylen söylesin (Baki) "Aşk derdini başkalarına sormayın,bu derdi çekmeyen ne bilsin? Onu yine aşk derdiyle inleyen aşığa sorun,o anlatsın. "
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında; Yekpare, geniş bir anın Parçalanmaz akışında.
taa 3 yıl önce okurken günlüğüme not almıştım bu şiiri
Ufka bakarlar; ölüm uzakta mı uzakta... Ve tabut bekler, suya inmek için kızakta... Sultan olmak dilersen, tacı, sorgucu, unut! Zafer araban senin, gıcırtılı bir tabut!
"Ölüm ölene bayram, bayrama sevinmek var; Oh ne güzel, bayramda tahta ata binmek var”