Mavi

Mavi
@Slahdlfmrm
Mutlu muyum? Ben gerçekten de mutluluğun bir durum olduğuna inanmıyorum. Mutsuzluk bir durum olabilir ama mutluluk doğası gereği bir andır. O an birkaç saniye sürebilir, bir dakika, bir saat, bir gün ve bir gece fakat hiçbir zaman bir hafta kadar uzun olabileceğini zannetmiyorum. Mutsuzluk daha çok uzun bir romana benzer. Mutluluk ise bir fotoğraf gibidir. Ve daha çok senin söylediğin şeyle bağlantılı bir şey, bir şeye hayranlıkla bakakalmak gibi...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaz bitti
Ta içimizde duyarız gelecek günlerin geçmişini başka ne gelir elimizden büyük bir uzaklığa gülümseyerek geçiştiririz Iskaladığımız şeyleri yatıştırıcı rüzgarlar dışa vurur içimizdeki lodosu, poyrazı, günbatımlarını saklar bizi gözlerimizdeki hüzne "dinginlik" adını verir "seni iyi gördüm", diyenler bizde iyi hissederiz kendimizi elimizden başka ne gelir ki...
Sayfa 89·Kitabı okudu
Edebiyat
Yarın ne olur bilirim ben bahar gelir, otlar büyür ölüm de yapraklanır bir dağ bulur uzun uzun bakarım bir çam ağacı gölgesi güzel kokular veren.

Mavi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2019 7. kitabı
Murathan Mungan
8.3/10 · 6,6bin okunma
Bilmem ki hangi vakitin evvelinde Bir kaç saatliğine Bir adama değdi yüreğim? Yüreğim ki Beşerle şaşar... Kim bilir şimdi nerede? Dokunamadıkca birine Düşlemiyor fakat düşmüyorda yere ... Nasıl görünüyorum dışardan Bir fil dövüşüyor böğrümde destur almadan. Bir yıldız kayıyor saçlarımdan Sonra hemen su içiyorum Sarih bir dileğin hatrına Çünkü yaraşamıyorum bu halimle kimsenin yanına ... Aynaya baktıkça kendimi görüyorum - Ne garip - Ben kimmiyim Güzelce bir adım vardı Kim bilir şimdi nerede? 🍁🌒