Rengin

Rengin
@Slazngnn
Her şey maşuktur, aşık bir perdedir.
ressam
Türkçe Öğretmenliği
Gökyüzü
171 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne hoş bir isim.. aşkın tarihi.. hatta aşkın en güzel tarihi. bu sene başladığım kitaplar neden beni hayal kırıklığına uğratıyor ? Romantik kalbim aşkın tarihinin böyle olduğuna inanmak istemiyor.. hayır hayır böyle olmamalı.. Kitabın ismi cinselliğin en güzel tarihi olmalı. Çünkü yüzde doksan cinsellikten bahsediyor. Geçerken sadece bundan mı ibaret? Genel bir bakış mı bilemiyorum. Roma' da yaşanan aşklar böyle olabilir evet ama dünya.. dünyanın her yerinde böyle mi aşkın tarihi.. evet hala kabul etmek istemiyorum. Aşk Roma ile kısıtlı değildir. Fakat en çarpıcı gerçek aşıklar şehirlerinden Roma' da geçmişte yaşanan aşklar.. daha doğrusu cinsellik ve tecavüz. Bu gerçeği görmek kitabın olumlu yanlarından. Gerçekleri gün yüzüne çıkarması. Yüzüne olduğu gibi vurması. Yaşanan gerçekler mide bulandırıcı tabii. Fakat.. Beklentim cinsellik üzerine yazılmış bir kitap değil gerçek "Aşk" ın ortaya çıkışıydı. Elbette bence gerçek aşk 19.yy da ortaya çıkmadı. Dünyaya bakmalıyız. Her yaşama.. En güzel tarihi serilerinin diğer kitaplarından çok umutluyum.. Lakin bu kitaptan.. Burukluk ve hüzün ile...

Rengin

, bir kitap okudu
6/10
·154 syf.·
2025 3. kitabı
Kolektif
7.7/10 · 400 okunma
Hayal kırıklığı
1/10
·192 syf.··
2025 1. kitabı
Büyük umutlar ve heyecan ile başladığım bir kitap.. İnsan olmak.. Kitabın ismini insan olamamak gibi değiştirsek daha uygun olacaktır sanıyorum. İçimi bayan, tespitten çok psikolojik sorun yaşayan insanlara ağır ithamlarda bulunarak yazılan bir saldırı. İşin beni hayal kırıklığına uğratan kısmı bir sonuç bir iyileştirme beklerken bitivermesi. Psikolojik değerlendirmeleri seven birisiyim. Üzerine düşünmeyi temeline inmeyi. Fakat bu kitap sadece olumsuzluklar üzerine kurulmuş. Ve bu olumsuzluklar gerçekten insanı ağır bir karamsarlığa sokuyor. Örnek vermek gerekirse kaygı yaşayan bir insansanız ne mazoşistliğiniz kalıyor ne sadistliğiniz. Alanım psikoloji değil ama elbette bu hastalıkların seviyeleri olduğu da aşikar. Ve her insanı aynı kalıba sokmak da çok yanlış bir sentezleme. Kitabı büyük bir sebatla sonucu için okudum. Anlatılan sorunlara çözümler belki de iyileştirmeler bekledim. Fakat tespit, tespit, tespit ve son. Ayrıca dili oldukça ağır ve akıcı değil. Bu gerçeklere rağmen bitirmek büyük iş.
Psikoloji
İnsan OlmakEngin Geçtan · Metis Yayınları · 202533,5bin okunma