"Birbirine bir iyilik yaptıktan sonra kendini üstün hissetmenin verdiği bu doygunluk olmasa kimsenin kimseye iyilik yapacağı yoktu aslında.
Merhametin özü kötücüldü,bu yüzden maraz doğuruyordu."
Hayatı küçüktü ,dardı ama kendi elindeydi.İçli dışlı olunca insanlar hayatını elinden alıyorlardı. O zamanlardan beri uzak durmaya çalışıyordu insanlardan.