Eğer biz insanlar sadece cezalandırılmaktan korktuğumuz ya da ödüllendirileceğimizi umut ettiğimiz için iyi kalpliysek; o halde gerçekten çok acınacak haldeyiz.
Bir şeyleri arkada bırakıp yürüyebilmek insanlar için güç bir derstir ama yinede yermek gerekmez. Bu onun için sadece bir zorunluluktur. Yenilikler , ancak onlar için yer açtığınızda yaşantınıza girebilir.