Eğer biz insanlar sadece cezalandırılmaktan korktuğumuz ya da ödüllendirileceğimizi umut ettiğimiz için iyi kalpliysek; o halde gerçekten çok acınacak haldeyiz.
Bir şeyleri arkada bırakıp yürüyebilmek insanlar için güç bir derstir ama yinede yermek gerekmez. Bu onun için sadece bir zorunluluktur. Yenilikler , ancak onlar için yer açtığınızda yaşantınıza girebilir.
" İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür,. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız... Yalnız... "