Çok kötü
Öneri üzerine aldığım duygu bekir ve ali birde köle var. Keşke almasaydım aldım ama keşke okumasaydım dedim. Sevenler olabilir belki ama ben beğenmedim.sürekli cinsellik cinsellik baydı.çabuk ilerliyor olması ( gerçi atlaya atlaya okudum)fena değil:))
En üzücü nokta ise kitabı daha sonralarda orta ve lise gurubu öğrencilerin elinde görmüş olmam çok yazık:((
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
OKUMAK İSTEDİM
OKUDUM
OKUTTURDUM
TAVSİYE ETTİM
OKUTTURMAYA DEVAM EDECEĞİM.
Bilmediklerimi öğrenmek için tekrar tekrar okumalık başucu kitabı mutlaka kütüphanenizde bulunması lazım.
Teşekkürler Yılmaz ÖZDİL kalemine,yüreğine sağlık.
Kitap fuarından çok heyecan duyarak aldım fakat zorlamama rağmen daha fazla okuyamadım beklentimi karsılamadı.Her sayfasında biraz daha uzaklaştığımı farkederek yarım bırakmak zorunda kaldım.Olumsuz yorumlarımla okuyacak arkadaşların hevesini kırmak istemem belki sizler seversiniz...